T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
MERSİN / TOROSLAR - Atatürk Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi

1 Eylül 2025 Sene Başı Öğretmenler Kurulu

ATATÜRK MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ MÜDÜRLÜĞÜNE

(Okulumuz İdareci ve Öğretmenlerine)

01.09.2025 Pazartesi günü saat 09.00'da Çağdaşkent Anadolu Lisesi konferans salonunda yapılacak

olan 2025-2026 Eğitim-Öğretim yılı sene başı öğretmenler kurulu toplantısı ekteki gündem maddeleri

doğrultusunda yapılacaktır. 

2025-2026 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI SENE BAŞI ÖĞRETMENLER KURULU TOPLANTISI

GÜNDEM MADDELERİ

1- Açılış ve yoklama

2- Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk ve Ebediyete intikal etmiş Türk büyükleri adına Saygı duruşu

ve İstiklâl marşının okunması

3- 2025-2026 Eğitim Öğretim yılında yapılacak öğretmenler kurulu ve diğer toplantılarında görev

alacak (iki asil, iki yedek) kurul yazmanının seçimi

4- Gündem maddelerinin okunması, eklenecek ve çıkarılacak maddelerin görüşülmesi varsa

tekliflerin değerlendirilmesi

5- Okul Müdürü Ömer YİĞİT'in sunuş ve açılış konuşması. Tatil süresince gelen yazıların, Yeni Göreve

başlayan ve ayrılan arkadaşların bilgilendirilmesi

6- Eğitimle ilgili anayasa, kanun ve yönetmeliklerin okunması

a) 1739 sayılı Millî Eğitim Temel Kanunu.

b) 5580 sayılı Özel Öğretim Kurumları Kanunu.

c) Millî Eğitim Bakanlığı Ortaöğretim Kurumları Yönetmeliği

d) Millî Eğitim Bakanlığı Eğitim Kurumları Sosyal Etkinlikler Yönetmeliği

e) Millî Eğitim Bakanlığına Bağlı Okul Öğrencilerinin Kılık ve Kıyafetlerine Dair Yönetmelik

f) Millî Eğitim Bakanlığı Okul Kütüphaneleri Yönetmeliği

g) Kamu Kurum ve Kuruluşlarında Çalışan Personelin Kılık ve Kıyafetine Dair Yönetmelik

h) Millî Eğitim Bakanlığı Eğitim Kurulları ve Zümreleri Yönergesi

i) Millî Eğitim Bakanlığı Sosyal Etkinlik İzinleri Yönergesi

j) Millî Eğitim Bakanlığı Sosyal Sorumluluk Programı ve Hayat Boyu Öğrenme/Sertifikasyon

Uygulama Yönergesi

k) Millî Eğitim Bakanlığı Uluslararası Diploma ve Sertifika Programları Uygulama Yönergesi

7- 2025-2026 Eğitim-Öğretim yılının genel bir değerlendirmesi, öğretim yılı boyunca alınan kararlar

ve bunların uygulama sonuçlarının değerlendirilmesi.

8- 2025-2026 Eğitim ve Öğretim Yılına İlişkin İş ve İşlemler konulu 18/08/2025 tarihinde yayımlanan

2025/63 nolu genelgenin incelenmesi

a) Aile Yılı kapsamında yapılacak çalışmalar,

b) İlk dersin Orman Yangınlarına Karşı Yeşil Vatanı Korumak temasıyla yapılması,

c) Ailemle Eğitim Yolculuğum

Maarif Modeli Ebeveyn Okulu ve Aile Okulu Kurs Programlarının yaygınlaştırılması,

d) Tutum, Yatırım ve Türk Malları Haftası etkinlikleri,

e) Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli çerçevesinde bilim, kültür, sanat ve spora yönelik faaliyetler,

yaşadığı şehri tanımasına yönelik faaliyetler yapılması

f) Okul kütüphanelerinin etkin ve verimli kullanılması,

g) Öğretmen Bilgi Servisi’nin tanıtılması ve etkin kullanılması

h) Zilsiz okul uygulaması

i) Öğrencilerin kılık-kıyafetlerine dair usul ve esaslara riayet edilmesi, öğretmen, yönetici ve okul

çalışanlarının kıyafetleriyle öğrencilere rol model olması

j) Ücretsiz dağıtımı yapılan kaynaklar dışındaki materyallerin kullanılmaması,

k) MEBİ Bireysel Öğrenme Platformu ve bir koordinatör öğretmenin belirlenmesi,

l) Önleme, Müdahale ve Yönlendirme Komisyonu kurulması

m) Zümre Başkanları toplantısının MEBBİS modülüne işlenmesi,

n) İşbirliği protokollerinde dikkat edilecek durumlar,

o) Atatürk Haftası etkinlikleri,

p) Eğitim kurumlarında düzenlenecek sosyal etkinliklerde dikkat edilecek hususlar,

q) e-Okul Yönetim Bilgi Sisteminde yer alan Sosyal Etkinlik Modülü

r) Özel şube oluşturma uygulamalarından kaçınılması

s) Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli'nin disiplinler arası yaklaşımını esas alan Harezmi Eğitim

Modeli'nin ülke genelinde yaygınlaştırılmasının teşvik edilmesi

t) Öğretmen Akademilerine gönüllü katılım sağlanması,

u) Cep telefonu kullanımına yönelik stratejinin belirlenmesi,

v) Akran dayanışmasını güçlendirme çalışmaları,

w) Evde eğitim çalışmaları,

x) Mesleki İlgi Envanterleri ve Mesleki Beceri Envanterleri uygulamasının planlanması,

y) Mesleki ve Teknik Eğitim Politika Belgesi’nin tüm personel tarafından incelenmesi,

z) Yangın, deprem ve diğer doğa kaynaklı afetlere yönelik iş ve işlemler

9- Okul genel disiplin durumunun görüşülmesi; 2024-2025 Eğitim-Öğretim yılı içinde ve öncesinden

davranış notu indirilen veya disiplin cezası alan Aktif ve Açık ortaöğretim kurumlarına geçiş

yapanlar dâhil öğrencilerin disiplin durumunun ayrı ayrı görüşülmesi, cezası kaldırılan ve davranış

puanı iade edilen öğrencilerin cezaların dosyalarından kaldırılması hususlarının görüşülmesi ve

kararların alınması (O.Ö.K.Y. Md. 171 )

10- Atatürk İnkılâp ve İlkelerinin öğretim esasları ile öğretim programlarında yer alması gereken

Atatürkçülükle ilgili konulara derslerde yer verilmesi hususlarının açıklanması; (Değişik:RG-

1/9/2018-30522) ve (2104,2212 ve 2488 sayılı tebliğler dergileri)

11- 2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılında Okulun işleyişi ile ilgili hususların görüşülmesi ve kararların

alınması;

A) 2025-2026 çalışma takviminin okunması: Valilik çalışma takvimine göre öğretmen hazırlıkları ile

ilgili açıklamalar – yıllık plan, günlük plan, zümre toplantıları) Yıllık ve günlük planların 2551 sayılı

Tebliğler Dergisin (sayfa 37) deki ve Talim Terbiye Kulunun Sitesindeki e-müfredat

programlarının ayrıca Mesleki Eğitim Genel Müdürlüğündeki Öğretim Programların

(http://meslek.eba.gov.tr adresinde) incelenerek gerekli esaslara göre yapılması hususlarını

görüşülmesi, özel eğitim ihtiyacı olan bireyselleştirilmiş eğitim programları (BEP), sosyal kulüp

yıllık çalışma planlarının 15 Eylül 2025 tarihine kadar hazırlanması hususlarının görüşülmesi,

B) Okul Zaman çizelgesinin görüşülmesi ve karara bağlanması ayrıca açıklanması, (O.Ö.K.Y Mad.9),

(Derse giriş, çıkış, Öğle arası ve teneffüs araları hakkında) Haftalık Ders Programının dağılımı ve

ders dağılım hususlarının görüşülmesi (O.Ö.K.Y Madde 12)

C) Derse geç gelen öğrencilerin derse kabul şeklinin belirlenmesi(O.Ö.K.Y.Mad.35,36). Derslere

giriş-çıkışlarda dikkat edilecek hususlar,

D) Derslerde öğrencilerin yoklamalarının yapılması, derse geç kalan öğrencilerin yoklama fişlerine

nasıl yazılacağı, Dersten öğrenci çağrılma şeklinin belirlenmesi

E) Öğrencilerin uyması gereken kuralların, onlardan beklenen olumlu davranışların; derslerde,

toplantılarda, törenlerde ve rehberlik çalışmalarında ve her türlü sosyal etkinliklerde

öğrencilerde kazandırılmasına yönelik yapılacak çalışmaların görüşülmesi (Ortaöğretim

Kurumları Ödül ve Disiplin Yönetmeliği-Md. 157)

F) Öğrencilere okul eşyası, ders araç-gereci, makine ve teçhizatın korunması, kullanılması ve

bakımı yönünde iyi alışkanlıklar kazandırılması yönünde görüşmeler yapılması

G) Ortak sınavlarda dikkat edilecek hususların görüşülmesi (O.Ö.K.Y.Mad 45/1,A-H/2)

H) Öğretmenlerin izin-rapor işlemlerinde izlenecek yol ve herhangi bir nedenden dolayı

yapılamayan derslerin telafisinin nasıl yapılacağı, telafi uygulama kararlarının alınması,

(O.Ö.K.Y.Mad.78/4/o alt bentti)

İ) Ders defterlerine işlenen konuların ayrıntılı yazılıp imzalanması (kazanımların açık ve tam adıyla

yazılması), karalama veya silme vb. işlemlerin görüşülüp karara bağlanması, (O.Ö.K.Y. Madde

86 /4/h al bentti)

J) Gezi-gözlem, inceleme ve deney raporlarının hazırlanması (2140 sayılı Tebliğler Dergisi), (S.E.Y.

10.madde)

K) Destekleme ve yetiştirme kursları ve Zanaat Atölyesi ile ilgili ihtiyaçların tespiti (DYK yönerge

madde 6) ve kurslarda verimliliğin artırılması, Öğrenci destekleme ve yetiştirme kurslarının

açılması ile dikkat edilecek hususların görüşülmesi, (MEB Destekleme Ve Yetiştirme Kursları

Yönergesi madde 6. ve 7.)

L) Okul Aile Birliği Kapsamındaki toplantılar, Öğretmen-veli toplantılarının yapılma şekli ve

tarihlerinin belirlenmesi, (Tarihlerinin belirlenmesi)

Okul Aile Birliği Denetleme Kuruluna öğretmen (2) asil, (2) yedek üye seçimi (Md.11),

M) Proje ve Performans ödevlerinin değerlendirme çizelgelerinin belirlenmesi ve karara

bağlanması, Proje ve Performans ödevlerinin dağılımı teslimi vb. konularda dikkat edilecek

hususların belirlenip karara bağlanması (O.Ö.K.Y.Mad.50/1 ile 8 arası), topluma hizmet

etkinliklerine yönelik seminer, konferans ve benzeri çalışmaların planlanması konularının

görüşülmesi

N) Ders yılının açılış ve kapanış törenleri kurulunun oluşturulması.

(Md Yrd. Bşk. En az 2 Öğretmen ve öğrenci temsilcisinden oluşur. M.E. B S.E.Y.Mad.28)

O) Bayrak törenlerinin yapılışında izlenecek yol (Sosyal Etkinlikler Yönetmeliğinin. Md. 19)

P) Öğrencilerin derse hazırlıklı gelmeleri ve Öğrenci seviyesine uygun çalışmaları, ders işlenişi ile

ilgili hususların görüşülmesi,

Q) Müdür Yardımcılarının görev dağılımları hakkında bilgi verilmesi,

R) Öğretmenlerin Sınıf içi etkinlikleri ve öğretim faaliyetlerinin izlenmesi, değerlendirilmesi ve

geliştirilmesi modeli

S) 2025-2026 Eğitim-Öğretim yılı Zümre toplantıları ve ders kesimi raporlarında belirtilen

hususlarda, yönetimce yapılan çalışmalar konusunda öğretmenlerin bilgilendirilmesi,

T) Öğretmen nöbetlerinde; Nöbetlerde uyulması gereken esasların görüşülüp karara bağlanması

ve nöbet süresinde çeşitli nedenlerden dolayı boş geçen derslerin tamamlanmasındaki

uygulamanın görüşülmesi (O.Ö.K.Y.Mad.86./4/ö-91.)

U) Özdeğerlendirme/ MTEG geliştirme çalışmalarının görüşülüp planlanması hususlarını

görüşülmesi (Meb Mesleki ve Teknik Eğitim Kurumları Kalite Güvencesi Yönergesi madde 10 ve

11)

V) Laboratuvarlardan, Atölyelerden, kütüphaneden, spor salonundan, diğer özel dersliklerden ve

ders araç gerecinden azami ölçüde faydalandırılmasına dair görüşmeler yapılması ve kararlar

alınması

W) Yazılı soruları ve Öğrenci için kullanılacak her türlü ders materyallerinin çoğaltılması hususunun

görüşülmesi,

X) Onur belgesiyle ödüllendirilebilecek davranışların belirlenmesi ve belirlenen davranışların okul

yönetimince onur kurulu ile ödül ve disiplin kuruluna bildirilmesi (Ödül ve Disiplin Yön. Md-

161,162)

Y) Yardıma muhtaç öğrencilerin tespiti çalışmalarının belirlenmesi (Bilgi Formlarının dağıtımı ve

toplanması hususlarının karara bağlanması )

Z) Yönetici ve öğretmenlerin, derslerde ve ders dışı zamanlarda eşit, tutarlı ve hoş görülü

davranmalarına yönelik kararlar alınması

AA) Okulu tanıtıcı ve MTEG min özendirici faaliyetlerin planlanması ve uygulanması konusunda

karar alınması. Öğrencilerin kültür, sanat ve spor alanında aldıkları başarıların, tüm öğrenciler

ile velilere ve kamuoyuna duyurulması için yapılması gereken işlemler üzerinde görüşme

yapılması

BB) Milli Eğitim Bakanlığı Ortaöğretim Kurumları Sosyal Etkinlik Yönetmeliğinin okunması 2025-

2026 Eğitim- Öğretim yılında yapılacak toplum hizmeti çalışmalarının belirlenmesi: (S.E.Y

Mad.9)

Sosyal etkinlikler kuruluna müdür yardımcısı ve danışman öğretmenlerden üye seçimi; Sosyal

etkinlikler kurulunun oluşturulması (O.Ö.K.Y.115. Maddesi-08.06.2017 tarih,30090 sayılı Resmî

Gazete’ de yayımlanan Millî Eğitim Bakanlığı Eğitim Kurumları Sosyal Etkinlikler Yönetmeliği

hükümlerine göre kulüp ve toplum hizmeti görevlerini yürütmek üzere sosyal etkinlikler kurulu

oluşturulur.) Md.yrd.,Öğretmenler Kurulunda Danışman Öğretmen olarak belirlenen 3

Öğretmen, Öğrenci Kulübü temsilcilerinin kendi aralarından seçecekleri 2 öğrenci, Okul Aile

Birliğince belirlenen 1 veliden oluşur.)

1.Sınıf Rehber Danışman öğretmenlerinin seçimi,

2.Kurulacak öğrenci kulüplerinin belirlenmesi,

3.Kutlanacak Gün ve Haftaların belirlenmesi

>>>Sınıf rehber öğretmenleri ile kulüp danışman öğretmenlerinin belirlenmesi:08 Haziran 2017

ve 01 Eylül 2018 tarihli 30090 ve 30522 sayılı Resmi Gazeteler ’de Yayımlanan Milli Eğitim

Bakanlığı Eğitim Kurumları Sosyal Etkinlikler Yönetmeliğinin 8. mad.1.fıkrasına göre Kurulacak

öğrenci kulüplerinin belirlenmesi ve Danışman Öğretmenlerin Seçilmesi, 18-1.a ya göre

Kutlanacak Gün ve Haftaların Kulüplere Dağılımı)

CC) Ders Dışı Eğitim çalışmaları kapsamında yapılabilecekler hakkında bilgi verilmesi ile egzersiz

çalışmalarında dikkat edilecek hususlarının görüşülmesi (2010/49 Nolu Genelge esasları)

DD) Değerler Eğitimi hususunda gerekli çalışmaların görüşülmesi, planlanması ve eylem plan

kararlarının alınması. (S.E.Y 7 madde)

12- Okulun özelliğine göre yazımız ekinde belirtilen okulumuz iş/işlemleri için gerekli olan komisyon,

kurul ve ekiplerde görev alacak öğretmenlerin seçilmesi/ görevlendirilmesi;

A. Sınıf veya şube öğretmenler kurulunun oluşumu ve toplantı tarihinin belirlenmesi,(O.Ö.Y.110

Maddesi, Eğitim Kurulları ve zümreler yönergesi 10.madde –ŞÖK ve SÖK)

B. Zümre öğretmenler kurulu toplantı tarihleri ile usullerinin görüşülmesi ve alınacak kararlarının

ilgili yönetmeliklere göre yapılması ve idareye teslim tarihinin belirlenmesi(O.Ö.K.Y Mad.111

ve Eğitim Kurulları ve zümreler yönergesi 12.madde),

C. Okul zümre başkanları kurulu toplantı tarihleri ile usullerinin görüşülmesi ve alınacak

kararlarının ilgili yönetmeliklere göre yapılması ve idareye teslim tarihinin belirlenmesi,

(O.Ö.Y.112 Maddesi ve Eğitim Kurulları ve zümreler yönergesi 13.madde)

D. Okul öğrenci ödül ve disiplin kurulu, (O.Ö.Y.185 Maddesi-2 asil-3 yedek GİZLİ OYLA SEÇİM)

E. Onur Kurulu başkanı, (O.Ö.Y.182 Maddesi-1 asil -1 yedek öğretmen GİZLİ OYLA SEÇİM)

F. Kurul ve komisyonlara öğretmen seçimi ve görev dağılımının yapılması

*Satın Alma ve İhale Komisyonuna başkan, asil, yedek, memur üye seçimi (Md.119),

*Muayene ve kabul komisyonuna, başkan, asil, yedek üye seçimi (Md.119),

*Taşınır Sayım Komisyonuna, başkan, asil, yedek üye seçimi,

*Taşınır Değer Tespit Komisyonuna, başkan, asil, yedek üye seçimi,

*Kalite Kontrol Komisyonuna başkan, asil, yedek üye seçimi,

*Spor kulübü ve yürütme kuruluna başkan, üye seçimi,

*Rehberlik ve psikolojik danışma hizmetleri yürütme, komisyonuna her sınıf seviyesinden bir

öğretmen seçimi

*Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı Geliştirme Birimine müdür yardımcısı, sınıf öğretmenleri,

her branşdan bir öğretmen ve rehber öğretmen seçimi

*Okul kantin denetim komisyonuna müdür yardımcısı, asil, biyoloji/sağlık bilgisi öğretmeni ve

yedek üye seçimi,

*Okul yazı, eser inceleme/seçme kuruluna müdür yardımcısı, sosyal etkinlikler kurulu

öğretmeni, asil kültür öğretmeni, asil öğretmen, yedek kültür öğretmeni, yedek öğretmen

üye seçimi,

*Kontenjan belirleme, kayıt ve nakil komisyonuna müdür yardımcısı, asil öğretmen, alan Şefi,

yedek Alan Şefi, yedek öğretmen, rehber öğretmen seçimi,

*Temrinlik malzemeleri alımı için müdür yardımcısı, öğretmenden komisyon oluşturulması,

*Okul dergisi / gazetesi hazırlama ve web yayın kuruluna müdür yardımcısı, edebiyat

öğretmeni, bilişim teknolojileri öğretmeni, yabancı dil öğretmeni seçimi.

*Tanıtım, mezunları izleme, istihdam, mesleki rehberlik ve danışma komisyonuna müdür

yardımcısı, alan/atölye şefleri seçimi ile rehber öğretmen seçimi,

*Devir kuruluna başkan, taşınırdan sorumlu müdür yardımcısı, öğretmen seçimi.

*Okul Kütüphanesi için asil, yedek sorumlu öğretmen seçimi.

*Servis denetim Komisyonuna, müdür yardımcısı, asil üye, yedek üye seçimi

*Açık Lise Öğrencileri için denklik komisyonuna alanlar itibariyle asil, yedek üye, açık liseden

sorumlu müdür yardımcısı seçimi,

*İşletmelerde mesleki eğitim göreceklerin belirlenmesi komisyonuna koordinatör müdür

yardımcısı, asil öğretmen, yedek öğretmen seçimi.

*Krizle müdahale ekibi, müdür yardımcılarının tamamı, tahliye ekibinden sorumlu

koordinatör öğretmen, öğretmen üyeler, basın sözcüsü üye ve öğretmen üye, rehber

öğretmen seçimi,

*Basın yayın kuruluna, müdür yardımcısı, öğretmen, sosyal kulüp öğretmeni seçimi,

*Kurumsal kapasite geliştirme ekibi

*MESEM’den okula geri nakil komisyonu

*Okul Sağlığı Ekibinin kurulması

13- Kurum kültürü oluşturulması çalışmaları,

A. Sınıf Başkan ve yardımcılarının seçimi, onur kurulu üye seçimi, sınıf temsilci üye seçimi

B. Sınıfların, atölyelerin, laboratuvarların, konferans salonu, spor salonunun kullanımı, tertip,

temizliği

C. Sıraların temizliği, Sınıf nöbetçi uygulaması, Sınıf oturma planları, e-okul öğrenci resimleri

D. Ders araç-gereçlerin kullanımı, Demirbaşların korunması, etkileşimli tahta, fotokopi hizmetleri

E. Veli-Öğretmen, Öğretmen-Öğrenci, kurum içi iletişim, Öğretmen veli görüşme gün ve saatleri

F. Ortak sınavlar, Sınav esasları, yazılı soru ve cevap anahtarlarının panoda duyurulması

G. Ders defterleri, yoklama fişleri, aylık egzersiz raporları

H. Destek eğitim odası, özel eğitim sınıfı bilgilendirme

İ. Nakil gelen öğrencilerin ve 9.sınıfların uyum süreci, bilgilendirilmesi

J. Sınava giremeyen öğrenciler, ders esnasında öğrencilere izin verilmemesi (fotokopi, kantin,

tahta kalemi)

K. Tedbir amaçlı öğrenci ve okul arama işlemleri usul ve süreçler (OÖKY madde158-2)

L. Kitap okuma saatlerinin planlanması, kütüphanenin aktif olarak kullanılması

M. Okullardaki spor faaliyetlerinin öğrencilere benimsetilmesi ve branşlaştırma

N. Öğrencilerin sosyal ve kültürel etkinliklere yönlendirilmesinin ders başarısına etkisi

O. MEBBİS bilgilerinin güncellenmesi, sınav görevleri ile ilgili bilgilerin güncellenmesi

14- 2025-2026 yılı başarıyı artıracak çalışmalara yönelik hedeflerin belirlenmesi ve uygulama

kararlarının görüşülmesi

a. 2025-2026 Eğitim- Öğretim yılında öngörülen hedefler

b. Dijitalleşme ve e-güvenlik politika ve stratejilerinin oluşturulması

c. Önleme, Müdahale ve Yönlendirme kapsamında okul stratejisinin oluşturulması

d. Aile yılı ve bu kapsamda yapılacak çalışmalarla ile ilgili okul stratejisinin oluşturulması

e. YKS 2026 için öngörülen hedefler

f. Okul başarısı için öngörülen hedefler

g. Öğrenme güçlüğü çeken öğrencilerin tespit edilmesi ve yapılabilecek çalışmalar

h. Okuma alışkanlığı kazandırmak için yapılacak çalışmaların tespiti

i. Ödül ve disiplin hususları

j. STEM çalışmalarının planlanması

k. ÖZDEĞERLENDİRME çalışmaları

l. Açılması istenen kursların tespiti ve kurs iş/işlemlerin görüşülmesi

m. Çocuk haklarına ilişkin uygulamaların izlenmesi ve değerlendirilmesi

n. Proje ve Ar-Ge tabanlı çalışmaların planlanması ve koordinatör öğretmenlerin belirlenmesi

eTwinning, Erasmus+, Tübitak, Teknofest, Fikir otobüsü, Dijital Oyun Yarışmaları, MEB Robot,

Sıfır Atık Yarışmaları, Ahilik Yarışmaları, Dilimizin Zenginlik Projesi, Kültürün İzinde Mersin

Projesi, Tanıtım ve Yönlendirme Çalışmalar

15- Hizmet içi eğitim ihtiyaçlarının değerlendirilmesi, Okul temelli hizmet içi faaliyetlerin belirlenmesi

16- İSG Kurul ve Komisyonunun oluşturulması ve planlanması, İş sağlığı ve güvenliği ile ilgili hususlar,

tedbirler, okul sağlığı ve salgın ile ilgili “Eğitim Kurumlarında Hijyen Şartlarının Geliştirilmesi ve

Enfeksiyon Önleme Kontrol Kılavuz” kapsamında gerekli önlem ve tedbir çalışmalarının yapılması

17- İşletmelerde mesleki eğitime gidecek 12. Sınıf öğrencilerinin şubelere /öğrencilere koordinatör

öğretmen görevlendirilmesi ile koordinatör öğretmenlerin koordinatörlük günlerinin

belirlenmesi

18- Risk Değerlendirme Ekibinin oluşturulması ve okul risk haritasının güncellenmesi

19- Eğitim Ortamlarında Şiddetin Önlenmesi ve Azaltılması Strateji ve Eylem Planının hazırlanma

hususunun görüşülmesi.

Okullarda şiddetin önlenmesi çalışma ekibine Müdür yardımcısı, okul rehber öğretmeni,

öğretmen seçimi,

20- Teknoloji, Tütün vb. ve madde bağımlılığı; zararlı alışkanlıkların önlenmesi, güvenli eğitim

ortamları için koruyucu ve önleyici tedbirlerin alınması, Eylem Planının görüşülmesi

21- Parçalanmış aile, yardıma muhtaç aile ve diğer özel durumu olan öğrenciler, Yabancı Uyruklu, T.C.

Vatandaşlığına geçen öğrencilere yönelik çalışmaların değerlendirilmesi,

22- DÖSE Çalışmaları hakkında bilgilendirme

23- Eylül 2025 dönemi Mesleki Çalışma Programı

24- Öğretmen Haftalık ders programlarının dağıtılması ve görüşülmesi

25- İlçe MEM’in 12/08/2025 tarihli aynı binayı kullanma konulu yazısı doğrultusunda işbirliğinin

görüşülmesi

26- Alınan kararların maddeler halinde yazılması

27- 2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı Eylül Ayı sorumluk sınav görevlerinin tebliğ

edilmesi(O.Ö.K.Y.Mad.58/2,a,b,c,ç,4,5)

28- Dilek ve temenniler

29- Kapanış

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 29.08.2025 - Güncelleme: 29.08.2025 18:01 - Görüntülenme: 319
  Beğen | 4  kişi beğendi